Eindelijk is hij er dan: de Lente! Heerlijk om weer het zonnetje te zien verschijnen. Het is dus weer zonnebrillen weer! Ik hou er zó van. Ik ben dan ook zo’n persoon die heel wat zonnebrillen heeft liggen. Ik vind het dan ook heerlijk om te combineren met de kleding die ik aan heb of de mood die ik die dag heb.
Lees verder…
(online) geshopt , Blog
25/04/2013

Mijn website maakt gebruik van cookies, ik ben wettelijk verplicht je dit te laten weten. Niet die lekkere chocolade variant maar de cookies die persoonlijke gegevens opslaat.