Ik krijg vaak te horen: “Wat goed dat je zo vaak offline bent.”Maar eerlijk? Neem een kind en het gaat ineens een stuk makkelijker ( iets met 80.000 keer “mama” op een dag 😆) Toch ben ik ook al van vóór Noa gewend om veel offline te zijn, en eigenlijk vind ik dat helemaal niet moeilijk. Sterker nog: ik heb een paar
Lees verder…
10 kleine mindsetshifts (die me een blijer mens maken)
Afgelopen weekend was het De dag van de lach. De Internationale Dag van de Lach wordt elk jaar op de eerste zondag in mei gevierd (in 2026 op 3 mei) om het belang van lachen, positiviteit en de gezondheidsvoordelen ervan te vieren. (bron) Een mooie moment om eens stil te staan bij positiviteit dacht ik zo. En bij kleine mindsetshifts die het verschil maken.
Lees verder…
Hersenspinsels ⭑ Over met mijn gezicht in de zon & offline tijd
Ik lig op de bank met mijn ogen dicht. Moe. Uitgeput en eindelijk vakantie. De zonnestralen schijnen op mijn gezicht en ik geniet en dommel wat weg. Op de achtergrond hoor ik Noa al kwebbelend spelen. Een buitenkind, dat heb ik. Vanaf dag 1 in weer & wind is meneer graag buiten. En ik zit hier, met dat mooie weer binnen. Ik
Lees verder…

Mijn website maakt gebruik van cookies, ik ben wettelijk verplicht je dit te laten weten. Niet die lekkere chocolade variant maar de cookies die persoonlijke gegevens opslaat.