Via deze manier wil ik even iedereen bedanken voor alle lieve berichtjes op
Facebook, Twitter, via de email, smsjes/telefoontjes en op mijn blog.
Ook hebben we super veel en lieve kaarten gekregen en leuke cadeau’s.
Ontzettend bedankt!
Je kan de inhoud van deze pagina niet kopiëren
Mijn website maakt gebruik van cookies, ik ben wettelijk verplicht je dit te laten weten. Niet die lekkere chocolade variant maar de cookies die persoonlijke gegevens opslaat.
Je kunt je toestemming op elk moment intrekken met de knop toestemming intrekken.