Moments of ★ Mei

Het is weer tijd voor de maandelijkse terugblik op Iliveformydreams.com. Vol met lichtpuntjes (maar ook gedoofde lichtjes), fotomomenten en wat ik heb gekeken/gelezen. Maar ook mijn hersenspinsels en leuke uitspraken van Noa. Wel op een bewuste manier i.v.m. onze privacy, zoals jullie altijd al van me gewend zijn. (Lees mijn disclaimer voor meer informatie) Kijken jullie mee met deze vaste rubriek elke laatste dag van de maand online?

Highlights van deze maand…
🌞 Heerlijk nog genieten van het mooie weer de laatste dagen van de Meivakantie
🗄️ We kochten een nieuwe kast voor boven op zolder & ruimde hierdoor veel op
🐈 We kregen weer wat meer foto’s van de poesjes, GISTEREN hebben we ze opgehaald 😻
🚲 We kochten een nieuwe fiets voor Noa en daar was hij super blij mee
🥯 Ik ging gezellig met een vriendinnetje eten bij Bagels & Beans en daarna even shoppen
📖 Ik begon weer wat meer met lezen, zowel in mijn pauze als voor het slapen gaan
⚽ Ik stond weer een aantal keren langs de zijkant Noa aan te moedigen, als een echte wanna be soccermom
🛍️ Ik had en verrassing-shopdagje met mijn beste vriendinnetje. Mijn wederhelft had dit lief geregeld zonder dat ik het doorhad. We gingen heerlijk eten en een dagje shoppen in Zoetermeer. Het was super gezellig en even een fijn dagje voor mezelf. Zoals je kan zien op de foto was ik aardig geslaagd
💦 We hadden super warme dagen waarvan we lekker veel buiten waren. In het park, fietsen met zijn nieuwe fiets maar ook het zwembad

Wat nog meer?
✦ We hadden het laatste restje van de Meivakantie waarvan we echt extra genoten
‘Combineer het nuttige met het aangename’ – mijn nieuwe motto en wat ik dagelijks probeer te doen tijdens klusjes
✦ Ik bestelde een nieuw Maqi Living® Hoofdkussen #nospon en ben er dik tevreden over. Blij verrast over mijn nachtrust
✦ Noa zijn 7de tand ging eruit, een snijtand dit keer. Van de tanden fee kreeg hij een cadeautje. Het overhouden van tanden is een dingetje haha
✦ Ik vind de interviews van Thomas Duke altijd super leuk om te bekijken en kijk ze dan ook altijd als ze langs komen
✦ Ik was veel bezig met de voorbereidingen voor de verjaardag van Noa. De uitnodigingen zijn klaar, alles voor zijn partijtje is rond (alleen de zelf gemaakte uitnodigingen nog printen) en ik heb al wat versiering geregeld. De laatste dingetjes nog maar voor 80% is alles geregeld. Dat geeft rust
✦ Ik kocht wat leuke dingen van de cadeaubonnen die ik nog had. Binnenkort alles binnen dus ben benieuwd.

👩🏻‍🍼Het was Moederdag op 10 Mei. Een dag waarbij ik elk jaar even stil sta bij het wonder dat het moederschap heet. Al 7 jaar. Ook denk ik aan al die mensen die een lastige relatie hebben met moeders, moeders to be, bewust geen moeders of een moeder hebben verloren. Voor sommige is dit een dag met een grauw randje. Ik geniet van het feit dat Noa er helemaal naartoe leeft. Hij komt met een zelfgemaakte knutsel van school (de knutsel uit de verpakking die ze hebben gemaakt, waardoor ik prima zie wat ik krijg. ‘Hier mam, hij was eruit gevallen’) waarna hij het in huis gaat verstoppen ‘zonder dat ik het door heb’. Samen met mijn wederhelft een ontbijtje maken en dan gewoon even een momentje samen als gezin. Koesteren. Inclusief mijn cadeau LEGO Icons Miniplantjes die we direct in elkaar hebben gezet samen. Ik mocht het avondeten kiezen en zat heerlijk in de zon met een boek. Moederdag geslaagd ✅

💻 Artikel bij Aukje
Ik stond in de spotlights met mijn blog bij Aukje. Ik had me opgegeven om wat vragen te beantwoorden over bloggen. Lees hier het artikel: Uitgelicht: Iliveformydreams Laat ook even een reactie daar achter #vindikleuk

🖊️ Ook wilde ik nog eens even wat andere pagina’s van mij onder de aandacht brengen. Zo heb ik een Introduceer jezelf pagina waar ik al héél wat reacties op heb mogen ontvangen en bloggers zich hebben voorgesteld. Ik vind het zo leuk om meer te weten over jullie. Ook heb ik een artikel met Welk werk doe jij? aangezien ik altijd benieuwd ben naar wat jullie doen in het dagelijks leven. Laat ook daar een reactie achter #vindikookleuk

Gelezen en gekeken deze maand
📖 Ik las Het Experiment van Sebastian Fitzek uit. Fijn boek, hoewel ik nog steeds een beetje in de war ben van het einde #iksnaphemnogniet Ik ben nu een aantal hoofdstukken aan het lezen in Schimmenspel van Nora Roberts. Tot nu toe prima leesvoer.
📺 Ik ben nu aangekomen bij seizoen 2 van Ghost Whisperer. Ook was daar eindelijk seizoen 2 van Kastanjemanden (extra verrassing aangezien ik niet wist dat een deel 2 eraan kwam), deel 1 vond ik al goed en ook de boeken gelezen waarop ze zijn gebaseerd. Zeker een goede serie en geheel afgekeken. Zo maakte ik ook een start met Person of Interest om te kijken of dit wat is… Deze laatste kijk ik nu het meeste en vind ik zeker wel vermakelijk om te kijken.

Geluisterd deze maand 🎧
Teddy Swims – Simple Things
The Lyrical Lanterns – Being your mom
Bleeding Verse – Grief With Fangs
Westlife – Beautiful Life
Taylor Swift – I Did Something Bad

Leuke uitspraken van Noa
We aten Chicken tonight Volgens Noa: ‘Kip in de nacht
‘Dat was een kwart minuut’
Sinds hij 4 is zijn zijn boventanden eruit. ‘Ik denk dat ze een beetje zijn geschrokken toen en naar boven zijn gegaan en dat ze daarom nog niet komen’ (kan tot hij 8 jaar is duren)
‘Je mag alles maken wat je wil maar niet zo’
‘Als ik bij mij op mijn navel druk, doet het bij jou dan zeer aan de binnenkant?’ (ivm navelstreng)
‘Hij liegt 2 dubbel’
‘Ik ga dit even afmaken want dit zit in mijn aura’
‘Ik heb hem upgedate’

Wat waren jou hoogtepunten en wat zijn de dingen die je het aankomende half jaar nog op de planning hebt?
Ik ga voorlopig even genieten van onze 2 nieuwe poezen beesten 😻

⭒ Ik maak soms gebruik van affiliatie links in blog artikelen. Wat dit inhoudt is dat als jij op de link klikt en besluit het te kopen, ik hiervoor een kleine vergoeding ontvang. Het kost je niets extra’s en levert mij een kleine bijdrage op.

9 reacties op “Moments of ★ Mei

  1. Leuk, die verrassingsshopdag geregeld door je man!
    Leest algemeen als een heel fijne maand en ik ben super curieus naar de poesjes!!!

  2. Super leuke mok, ‘mama momentje’. Zo te lezen kende mei heel wat hoogtepunten. Ook wij genoten van het mooie weer. Hopelijk kent juni ook nog zulke dagen.

  3. Een hele fijne maand had je.
    Wat een mooie momenten!
    Oei hoogtepunte in mijn maand waren er zeker wel, ìk geniet juist van de onverwachte dingen, (we doen eigenlijk niets met moederdag en stond m’n zoon en schoondochter op de stoep met een cadeau=boek.
    De komende maand/tijd? wil ik weer een paar nieuwe kringlopen bezoeken, museum jaarkaart kopen (en gebruiken)

  4. Wat een fijne maand en een fijne Moederdag heb je gehad! Dik verdient ook. Mijn maand was enorm druk en hectisch. Nog even doorbijten en dan is het voorbij…

  5. Dat klinkt als een heel fijne maand, Sas. Zoveel mooie momenten en genieten van alles.
    Wat heerlijk dat jullie de kittens opgehaald hebben. Nu ben ik wel heel benieuwd naar Noa’s reactie 🙂

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *



Je kan de inhoud van deze pagina niet kopiëren